• -   |   -   |   -
  • 09122983483

نکاتی درباره تجهیزات تالار

استفاده از بهترین مبل تالاری و صندلی تالاری یکی از نیازهای مهم در تجهیز تالار پذیرایی است . برای خرید جدیدترین مبل تالاری یا تعویض مبل تالاری میتوانید به گروه تولیدی خوشنشینان مراجعه کنید و از ده ها نمونه صندلی تالار و مبل تالار و تجهیزات تالار دیدن کنید . نورپردازی ها یکی از آیتم های مهم برای برگزاری مجالس عروسی است. نحوه استفاده از نورها و رنگ آنها می تواند این زیبایی را دو چندان کند. برای این کار می تواند در قسمت جایگاه عروس و داماد از نورهای رنگی استفاده کرد. انتخاب رنگ بنفش برای نورها جذابیت خاصی دارد. همچنین می توان از ترکیب رنگ های رنگین کمان نیز استفاده کرد.

پرده و تزئینات سالن عروسی

پرده هایی که در سالن عروسی نصب می شوند، باید برخلاف رنگ دیوارها و همچنین کف و سقف سالن باشد. اگر در سالن از سنگ های آنتیک تیره رنگ استفاده شده، پرده ها باید از میان رنگ های روشن انتخاب شوند تا نمود بیشتری داشته باشند. تزئینات دیگر سالن هم شامل رومیزی ها، روکش های صندلی ها و … می باشد. می توان پرده ها را با رومیزی ها و روکش های صندلی ست کرد.

استفاده از میز و صندلی های استاندارد

میز و صندلی هایی که استاندارد هستند، اگر ساعت ها بر روی آن بنشینید، احساس خستگی یا کمر درد نخواهید کرد. جای نشستن صندلی ها باید نرم باشد. میزها باید ارتفاع متناسبی داشته باشند. در عین حال سایز آنها نیز اهمیت زیادی دارد. در صورتی که سالن پذیرایی کوچک است، برای استفاده بهینه از فضا می توان میز و صندلی ها را کوچکتر انتخاب کرد.

طراحی جایگاه عروس و داماد

مهمترین قسمت یک سالن عروسی جایگاه عروس و داماد است که باید به بهترین شکل ممکن طراحی و تزئین شود. قرار دادن یک پرده بزرگ در پشت سر عروس و داماد با طرحی زیبا، استفاده از نورپردازی در بالای سر آنها، آبنما و سایر طرح های مدرن برای زیبا کردن این قسمت از سالن اهمیت زیادی دارد.

نظرات کاربران

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.